lördag 17 juli 2010

kalasfiin*

idag vaknade brumlan och jag av att det blixtrade och dundrade utanför fönsteret
samtidigt också vilket betyder att det är precis över ju
jag är inte åskrädd men liite obehagligt var det allt så vi låg kvar och mös lite extra;)
sen var vi tvungna och gå upp och göra oss kalas fina för vi skulle på kalas
hos daniels mammas man KG=)
brumz var så fin och piffig i sin lilla klänning och knästrumpor
(jaa jag vet att jag sagt att jag aldrig skulle bli en pjåskig flickmamma men av nån anledning kom det bara på köpet när lillsnorpa tittade ut)

bullens korv och blåbärspaj och kladdkaka bjöds det på
och jag åt tills jag mådde illa;P

och på vägen hem somnade hon äntligen vår prinsessa
hon har fått för vana och vara dödstrött men vägra somna
hon är helt enkelt alldeles för rastlös och nyfiken för och blunda;)
och nu på kvällen har jag och brumz gått en runda med jessi
och skvallrat massviss och bara njutit av kvällen
mer sånt så kanske bebisdegen från magen försvinner;)


Inga kommentarer: