måndag 19 juli 2010

skratt o fika*

efter bad och gym och vila
busade vi livet ur oss igår
ofelia är så söt och underbar nu när hon skrattar och ler
det är ett helt annat gensvar än bara skrik och gnäll
vem smälter inte när man är helt galet trött på allt gnäll och ens lilla hjärta bara tittar på en och skrattar med hela ansiktet;P





sen åkte jag och brumz hem till mams och paps
mormor och morfar var där också
lite fika och massa mys=)
gamla morfar och ofelia myser=))
idag har vi vart en runda på stan och hälsat på på jobbet lite
och hört om deras översvämning i helgen-
jag som annars saknar jobbet massa är glad att jag inte jobbade då
sen fikade vi på Andra våningen med Annie och hennes Lily
lily och ofelia är bb kompisar och lily föddes dan innan ofelia
annie är min gamla kompis och det är rätt kul att vi fick barn samtidigt trots att vi inte pratat på länge och att det egentligen skulle vart mer än en månad emellan dem men hon gick över och jag var för tidig;)
lily är såå lik sin pappa hihi=)

Inga kommentarer: