torsdag 1 juli 2010

mys,mobil och mycket krabb*

igår hälsade brumz och jag på emi i karlskrona

vi mös med subway i parken

och så gick vi en runda på stan

brumz satt i selen och sov lyckligt medans mams gjorde av med pengar;P

olyckligtvis glömde jag min mobil i emis väska-såå typiskt att jag kom på det på parkeringen;( det var ju hundra grader och jag stod och försökte tråckla in brumlan i bilen från selen med 15 bilar väntandes som ville ha min parkering som givetvis gick ut nu och det var sååå varmt;( hade jag vart själv hade jag ju kunna löst det men med stackars brumz hade det ju inte gått och stå utanför emis port och vänta på att nån skulle gå in och öppna dörren och om jag fått tag i en mobil hade jag ändå inte kunnat hennes nummer..så det var bara och åka hem igen;(

så nu blir det färd in dit i eftermiddag igen och om man ska se det positivt så få vi ju träffa emi en runda till istället;)

men först ska ofelia till doktorn=)

Inga kommentarer: