måndag 12 juli 2010

mys*

förra veckan mös vi en liten stund med fia & barnen i järnavik
det var underbart även om jag brände upp hela ryggen och jag inte hade något riktigt solskydd till ofelia som fick sova i sin stol en stund och åka hem tidigt;P
men nu har vi köpt ett tält,ett rött Hello Kitty så nu är vi redo för stranden igen;)

gjorde dock ett provecoriskt tält av en filt som Viran & Ofelia mös under

ofelia var såå facinerad av viran-såå kul och se att hon börja uppmärksamma andra barn och tycker att de är spännande=))

i fredags kväll gick vi en runda på Tosia jag och ofelia

fast vi väntade till sent så det inte skulle vara så varmt för lill snorpan och lite mindre folk

det gick jätte bra-ofelia sov hela tiden i bärselen mot mamsens bröst=)

och mamsen hittade väl inget hon var direkt köpsugen på;P

annars har vi ägnat oss åt de här två sakerna-

skrika livet ur oss(det får ofelia stå för mest även om jag kan va rätt duktig på det där oxå;P )

och sovit lite grann

inte mamsen då utan lillsnorpan;P

min lilla hillbilly unge haha;))

2 kommentarer:

Jessika sa...

Varför i hela fridens namn kan inte ja spara dina bilder nu dååå?? ;P

Unknown sa...

ingen aning=(( men då e de ju jämnt för ja kan inte spara dina heller;P