söndag 18 juli 2010

vår morgon*

hallå, ofelia här=)
skönt med ännu en mellan dag tycker jag
tycker det är mycket mer behagligt så här;)
men imorgon får det gärna bli lite sol igen
så min mamma bli glad

vår morgon började med morgonmys

jag låg så fint och sprattlade på filten medans mams tappade upp badvatten för nu tyckte hon att jag verkligen behövde bada;)

jag tom luktade hav i håret vilket iofs är mysigt

för en gångs skull var badet faktiskt mysigt

och efteråt mös vi i mams famn ända tills det blev misstänktsamt varmt i hennes knä och hon fick springa och tvätta av mig igen och sätta på en blöja och byta kläder själv;P

sen blev det lite träning i babygymmet

jag är jättestark i nacken fast jag gillar inte och visa det

det är så jobbigt och ligga på mage och busa men jag vet ju att man måste liite ibland;P


sen var jag så trött så trött att jag bara ville sitta hos min slitna mamma och mysa i hennes knä jag somnade nästa direkt som en slagen krigare och mams kunde lägga mig i min sköna säng med snutten så jag fick vila upp mig lite

hur ska jag annars orka aktivera min mamma hela dagen;)

Inga kommentarer: