måndag 12 juli 2010

sol*

igår och i förrgår var vi ute och mös på havet med mams och paps
på lördagen var det bara jag och brumlan för daniel jobbade
men i söndags var hhela familjen med=)

hon såg döds kul ut i sin lilla lilla flytväst;)
det är inte lätt när man har så stora kinder;)


men väl i land var vi hel nöjda
svalt och friskt och brumz sov kanon nästan hela dagen
hon tyckte det var så mysigt

mams ägnar sig åt sin favvo sysselsättning och POSA;P
fjortis e inte en ålder som min lillebror påpekade
det är en livsstil;)
papsen ägnade sig åt solning första halvan och skuggan den andra
det går ju inte o ta miste om varför
och det är ingenting mot framsidan
så han får nog stanna inne några dar nu
själv brände jag mig inte det minsta
eftersom jag frenetiskt smörjde in mig i äkta "mamma" anda
haha
så jg fick ingen färg alls

men men bättre det än kräftis;)



4 kommentarer:

Jessika sa...

hahaha sötaste lilla fisungen !! aaldrig nånsin sett nån vara såå söt i flytväst !! <3

Unknown sa...

eller hur =D haha=))

Unknown sa...

Fy vad råå hon är lillsnopan! hihi..

Unknown sa...

hahaha lr hur;)sötaste flytvästbruden i hela listerby;)