tisdag 10 juli 2012

Allvarligt-
Min dotter är verkligen sin pappas tjej!
Idag hos mamma/ mormor fick hon en bulle som hon lyckligt började käka,
Alltså tryckte in hela stora Bullen i munnen på en gång..
Och som blev en deg som kladdade fast i hela munnen och gommen
Varpå hon började gråta och försökte spotta ut den i min hand
Vilket såklart inte gick så bra
Så jag fick köra in fingrarna och Kreta ut bullkladd ur hela gommen..
Sen fick jag tvinga henne och dricka vatten och hon gnällde länge att de fanns bulle kvar
MEN de hindrade inte henne från att så fort allt var över gapa:
Jag vill ha mer bulle!!!
Va gör man med ett sånt barn;p

3 kommentarer:

Ida sa...

Ger henne mer bulle såklart ;)

Elina sa...

Haha, får man skratta? :-)

Unknown sa...

hahaha lr hur;) och ja de får man verkligen!!