torsdag 19 juli 2012

förundran;) *

eftersom jag inte har några bilder från dagen
och eftersom jag träffat underbara mia,magnus och valle en runda på stan utan och ta bilder
och eftersom jag upptäckte att mia hade tagit en hel hög fina bilder på bla mig och valle och brum och valle 
så lägger jag ut de!
hoppas det e ok, majs?

av nån anledning har jag varje gång jag ser det här fotot hajat till och funderat
vad är det som stör mig med det..
först trodde jag det var luggen-alltså jag tycker den e supersnygg och saknar den lite men det är ovant
sen tänkte jag att de kanske var det mörka håret
men nä-nu när jag la in den här fick jag en skrämmande uppenbarelse-
Jag är ruskigt lik min mor på nått sätt!!
vet inte vad-tro det är nått med ögonen..
lr inbillar jag mig bara?!
mamma??

här e vi dock inte de minsta lika

och inte här heller..

sötaste busungarna
va skit de ska hitta på sen;)

tur de e brum som är äldst och inte valle
för om den förundrande blicken och öppna munnen håller i sig när han kikar på brum får vi passa oss haha

Inga kommentarer: