måndag 23 juli 2012

första dagen i tomellilla*

då var det campingliv som gällde i fredags
vi och moilanen/antonsson packade in oss i varsin bil och åkte till Tomelilla;)

ja, ni minns väl vårt strul med och hitta sovplatser etc..
det löste sig-med en stuga och en husvagn;)
så eftersom vi bara e tre och inte skulle ha nån resesäng tog vi stugan

och lät tvåbarnsfamiljen ta stugan;)

fredan handlade mest om att installera sig på plats
och vara redo inför lördan;)
vi drog in till tomelilla city och käkade så fort vi checkat in men det blev inga bilder på det för jag var för trött och hungrig;)

en damm precis utanför lägligt nog..

så att tramsmostrarna kunde tjata livet ur sig för att få stå på bryggan med en vuxen och titta på fiskarna hela tiden;)

our crib*


en hmm plastfågel..

in our crib


busbruden tyckte allt var toppen;)

fiskmatning*


hallå familjen slitenefterendagibilen*
(precis som om vi är normala i normala fall;P )

mina favvobrudar minus Bellis*

och jag som var lite rädd för husvagnslivet måste säga att jag diggade det liite
det var rätt mysigt och gosa ner sig i stora sängen och bara mysa typ;)

det var väldigt mysigt och sova brevid denna donna-
helt fantastiskt söt är hon när hon sover;O
alltså det visste jag ju redan men jesus va söt hon är liksom;O
stora påsiga röda kinder och den lilla dockmunnen, asså det är så man smälter totalt;D

och imorse när hon vaknade slog hon upp sina vackra blå och tittade på mig och jag tittade tillbaks
så tog hon sin lilla runda hand och klappade mig på kinden och sa:
-hur är det mamma?
jag log och smälte och sa:
-det är jättebra,Nutta, hur är det själv?
hon sken upp och svarade:
-Jag är jätteglad mamma!!

smälter man inte då är man fan gjord av sten;O


Inga kommentarer: