måndag 23 juli 2012

toselilla del1*

gaah va fina bilder jag har från tosselilla
vill ju lägga ut rubbet men det tar ju år och rensa;P
så få bli lite i omgångar helt enkelt;)
så här är Tosselilla besöket fram tills badet;)
brum gungade på de stoora gungorna så fort vi kom in

mäktigt när de är såå höga
det kändes annorlunda när man gungade-mer fritt på nått sätt;)


och tilde skuttade för fullt



medans bellis kikade på på tryggt avstånd

skrindor fanns att hyra och det gjorde milla och jonas
brum ville oxå provåka

karuselldags*

både brum och tilde var ju för små för typ allt
hmm, tilde e snart 4 år..man kan inte hjälpa om man e kort ju;(
dumheter!

brum och jag åkte trots det en runda
till hennes stora skräck haha;)

larven*

och så var det djuren
matning av getterna såklart

jonas var alla getters bästa vän;)


och det fanns grisbebisar!!

ljuvliga!!
ville bara ta med de hem ju=)

jag fick nöja mig med och ta hem de här två;)

machoman och actionman..lr hur de nu var;P

daniel hälsade på familjen en sväng
brum var inte överförtjust-det förstår jag-hon bli ju ofrivilligt släkt hon oxå;)
trollunge där!

fam moilanen/antonsson

nyfriserad alpacka

brum fattade äntligen det där med studsmattan!!
tills de stora barnen hoppade breve och hon föl likt en klubbad säl,
då fick daniel hämta henne;P

millis&bellis

tilde var tuffast i griståget!!

brum skulle också åka

en smula mindre tuff haha

men i andra varvet artade de sig

och i tredje vågade hon vinka;)

vrålsöta*

och efteråt rusade hon till sin nya favvis juuuunas för att stolt skryta om hur modig hon vart i griståget;)
underbara barn*

Inga kommentarer: