söndag 15 juli 2012

havet*

idag vaknade vi ju själva hemma
utan brum
det hör inte till vanligheterna;O
och jag saknade henne bums!

så ringde farmorn och sa att de var ute i Järnavik och badade
hmm..badade tänkte vi-i de här vädret:S
hon ville vi skulle komma sit i vart fall och käka frukost
så det gjorde vi;)
brum blev jätteglad när hon såg oss och skulle kramas omedelbart
sen tog hon min hand och berättade att vi skulle äta frallor
underbara lilla barn!!


det var faktiskt sol där mest hela tiden och vi låg i lä så det var riktigt hett i mellanåt
men så mycket bad blev det inte..


blåste storm vid vattnet och gungorna;P


men brum doppade händer,fötter och rumpan i vart fall;)

vrållycklig var hon=)
hon älskar verkligen och vara vid stranden=)


och jag älskar verkligen 
Loka jordgubb+lakrits
jag glämmr liksom det i mellanåt och så hittar jag den och blir glatt överraskad igen
älskar eftersmaken!
lakritssss..mmm..


Inga kommentarer: