tisdag 24 september 2013

lekparken på Brunnen*

igår i det fantastiska eftermiddagsvädret
drog vi till Brunnsparken

tanken var att vi skulle mer än lek i lekparken men norpa hant bli så sinnessjukt hungrig att vi var tvungna och åka efter leken;P
eller ok, jag var oxå liiite hungrig..kanske mest jag...och lite yr...

daniel roade sig då kungligt

han vrålade på mig att man inte alls blir yr av och gunga och att jag var gammal och klen
tills han la sig själv
tji fick han;P

brum härjade runt som en vettvilling som vanligt


rattade som hon inte gjort annat
efter att ha åkt i baksätet känner jag dock att nån annan nog får övningsköra med henne när det är dags..

kalle teodor sjöngs flitigt
mest av ungen men även lite av mamman
avundsjuka blickar kastades av de andra mammorna på plats
..eller var det av medlidande kanske?struntsamma;)

älskar den där skeppleksaken=)






hon den där lilla sov bort tiden i vagnen och när hon vaknade var hon hungrig som sagt
hon hant dock gunga lite och åka med i baksätet på bilen när storasyster körde- hon var allt annat än nöjd med den situationen haha;)


Inga kommentarer: