måndag 9 september 2013

norp 7 mån*

söta fröken Norpa fyllde ju 7 månader häromdan
nä, jag glömde inte men jag har inte hunnit göra något fint inlägg om det
tänkte visa hur lik hon är sin pappa men jag har inte hunnit fixa med det som sagt så jag visar en nybadad trött tjej istället;)

dagen till ära(5 sep) kröp hon sina första kryp haha
det går dock inte så mycket framåt efter det
hon fattar inte riktigt att hon kan och halkar mest runt
väntar och väntar på att hon ska få kläm på att;)

hon har dessutom kommit in i en mammig period och det är mindre kul
vissa dagar skriker hon bara jag går en meter ifrån henne och hon blir arg om nån annan har henne
vissa dagar går det bättre-som igår när hon var hemma hela förmiddagen med Daniel-skönt=)
jag vill ju inte riktigt att hon ska bli fullt såå mammig som sin storasyster;O
hur skulle det gå?!?

1 kommentar:

Fröken M sa...

Otroligt söt - precis som sin syster ( och mamma !! )
Kram