torsdag 5 september 2013

morgonsvammel*

idag var tanken att vi först skulle på rytmiken i stan och sen till Fia&Milla och dricka kaffe
men Norpa är så snorig så vi hoppade rytmiken;/
hon blev det igår-det märks inte på henne annars, allmäntillståndet är bra men denna lilla lilla täppta näsa;P
tackolov för nässpray säger jag-hon blir som en ny bebis typ;)
troligtvis drar den stora snorpan hem massa från dagis utan och bli sjuk själv-hon är väldigt sällan sjuk medans övriga familjen allt som oftast snorar;)

nu sover Norpa i vart fall och jag käkar frukost
ikväll har Brum dans för första gången
det ska bli intressant
som hon tjat om den här dansen och längtat. Men så berättade jag att hon inte har sin mamma eller pappa med sig in på dansen utan att hon ska vara där själv med sina kompisar och att vi väntar utanför och då blev hon lite tveksam. Hon är ju räätt mammig..
så vi får se hur det går, annars får vi gå tillbaks till familjegympan igen helt enkelt. Jag tror ju att hon behöver nya utmaningar och lite mer struktur men hon kanske inte är riktigt redo än.
och imorgon var det nån sagostund på biblioteket i Ronneby. Jag har redan glömt hur dags så jag måste kolla upp det för det vill nog Brum gå på. Så lämna vi lillasyster hemma och bara myser lite själva=)



Inga kommentarer: