onsdag 10 augusti 2011

bubbelgum*

först vill jag bara säga att jag lövar mina nya bubbelgumsshorts!!
75 pix på lindex-sååå fiina!!

sen tar vi de lite i oordning för det blev så med bilderna;P
idag har mams och jag och brum vart i karlshamn på jakt efter tröjor till brum
helt meningslöst då inget jag ville ha på hm  fanns i butik och då det typ inte existerar tröjor i stl 80 som inte e fula;P det är bara bodys bosys bodys eller mesrosa tröjor med katter med prinsesskronor på eller mesblåa med bilar på;P
få beställa på nätet från hm och så få hon leva i tunikor ett tag till!

igår hade brum och daniel mys i sina matchande stolar;)
svante hängde på me såklart;)

och efter jobbet käkade vi på puls med dennis och eli
gott var det och såå fint därinne ju
sen blev det kaffe och grejer hos oss halva natten
så idag e jag trött trött tlötttt...

Inga kommentarer: