onsdag 3 augusti 2011

öland dag 2kväll och dag 3!!

söndagskvällen och hela måndagen spenderades med dessa 2 lovely!!

mys!!

spelade spel och grillade-
fast inte i den ordningen dåå

min minimänniska va en nattuggla som vanligt

måndan var det kalasväder!!
(jag bara älllskar Polarn klänningen brum fick av sin farmor)


först ett stopp i chokladfabriken;)

som visade sig vara ganska liten haha
sen inom gallerian i färjestaden och handla badshorts till daniel eftersom han glömt +en matskål till hunden eftersom en viss donna lyckades ta sönder den;(
liite hm shopping blev det me-
underbaraste hello kitty tunikan till brum bla
måååste visa er så fort jag tagit en bild på den

sen stranden för bad och solning
brum fick en grön nalle på djurparken av sin morfar dan innan
som hon glatt släpade runt överallt

sommar!!


se var det käki hamnen och så minigolf-
fantasiminigolf tom ;)

alla var duktiga utom möjligtvis jag haha
som kom sist såklart

den där poppen vann;)

hellre de än den dåliga förloraren;P

sen vid fem tiden åkte vi hemåt
daniel och jessika de fuskisarna skulle stanna hela veckan;O
vi drog mot kalmar och ikea!!
min mobil funkade inte under hela dan och daniels hade dåligt batteri så blev inga mer bilder
blev först mediamarket sen modegallerian och sist ikea
ni få se brums bästa köp så fort det finns bilder på de
hon fick massa fina saker;)
jag blev vuxen och skaffade ett ikeakort med-
kanon för de blev cirkus 400 kroner billigare då:O
babyvakten är äntligen inhandlad så nu hoppas vi den håller bättre än den gamla;P

åkte hemåt vid strax efter 7 och var hemma vid nio tiden
brum sov hela vägen hem
och vaknade såklart lagom till vi stannade bilen
så det blev en rolig kväll;P

Inga kommentarer: