tisdag 16 augusti 2011

osäkert karlskrona*

idag har jag hängt i karlskrona med de här två pinglorna;)
snacka om att stan va osäker;))
sötrumpan var otålig men fick leka lite me "mauu" så var hon lugn;)

ÄLSKAR simsalabim och går inte in där av mååånga anledningar;P

och vem behöver inte en alldeles egen lektant när man e o shoppar!?!

brum och jessi lekte med ankor;)

blev bara ett par turkosa leoshorts frrån kappahl på halva reapriset till brum
och en svart kofta på hm(älskar deras bebiskoftor)
och svarta leggings,grå långtröja och randig tshirt till mig på hm
jag e verkligen TVUNGEN och handla till mig..
har inte gjort de p år och dar och har nada som e lagom nu;(
finns dock aldrig nått jag gillar;(
provade typ 12 tröjor på hm och kan tala om att 11 av de var randiga;P
JA JAG ERKÄNNER JAG ÄLSKAR RANDIGT!!
daniel säger att det känns som han är en fångvakt när han hänger upp tvätt här hemma haha;)

Inga kommentarer: