måndag 8 augusti 2011

kräftskiva*

kräftskiva i lördags hos milla och jonas
först pastagratäng!!

mys i soffan;)

min toliga unge och svante såklart;)
kubbmatch
GIVETVIS vann brudarna;)

tipsrunda sen
kerstin vann och daniel kom SIST

han vann en rubiks kub för och bli lite smartare
han tog dock sönder den omedelbart..
jag säger inget..


trött tilde mys*

så åkte kräftorna fram


och spriten efter de

servett eller hatt- de e frågan;)



eller tops;P

min daniel ficl för sig att han skulle gå hem i ösregnet
så han packade sin lilla kylväska och gick ett varv haha


mm, det regnade ju en del;P

pojkarna blev danssugna*

pärla of the night!!
som alltid <3

1 kommentar:

millis sa...

Ha ha..gud va jag skrattade när jag kollade bilderna. Jonas kom inte ens ihåg att de dansat vals:) skulle jättegärna vilja ha bilderna så vi kan väl lägga över de på en skiva:) va en super lyckad fest i allafall:)