fredag 19 augusti 2011

leksaker*

för typ en vecka sen var jag på dinomin och handlade ett regnskydd till brums vagn
daniel har slängt vårt som var till misstänker jag;P
i vart fall kom jag på att vi har ett hos svärmor så när vi var där hämtade vi de och testade och de funkade utmärkt så då var det bara och lämna tillbaks de nya
och leksaksgalen som jag e så tyckte jag att när jag ändå spenderat de pengarna kunde brum få välja vad hon ville istället för skyddet..
sist ville hon så gärna ha en docka som hon stod o höll i handen och drog i
så jag tänkte att hon nog skulle välja den
men nooo..
den fulaste dyraste lilla tygdockan slet hon tag i och vägrade släppa;P
-åhh ahh mmm..lät de när hon gick runt i butiken och kramade den
men jag vägrade
noo way att betala massa för nått så meningslöst och dessutom fult haha
till slut lämnade hon den och valde en träglass
så de fick bli hennes val-
en jabadabadoo glass;)
men skyddet kostade ju liiite mer än så så jag valde ut lite matsaker
hon leker ju med sina skålar o skedar här hela dagarna nu för tiden

och mauuu e ju de bästa hon vet så de var klart hon skulle ha de juh;)

och så en ko-
hon älskar kor och vissa dagar säger hon inte mycket annat än moooo moooo mooo;)

hon lekte såklart glatt med allt men favvon var ju glassen;)

1 kommentar:

Emma sa...

Hej igen Emma :)
Kom på att jag har en kollega som syr jättefina klänningar (o annat), nu har hon fått in ett "svamptyg" så jag kom o tänka på dig. Du kan ju kolla in hennes blogg själv :)http://annikashobby.blogg.se/