fredag 19 augusti 2011

våran dag*

idag har jag jobbat
kuligt som vanligt-önskar som sagt att jag kunde vara där jämt..
sen har min lilla prinsessa kommit och hämtat mig på jobbet med sin pappa
dessvärre lyckades hon klämma fingrarna i hissen medans jag jobbade klart, daniel kom in med henne och sa att hon bara skulle trycka på knappen och så gick dörrarna upp och hennes lilla brumlehand följde med;(
2 stooora fingrar blev det men inget blått eller brutet, puh*
sen handlade vi lite,gick till thaien men de öppnade inte buffen förrens 5 så vi hängde i lekparken en stund och gungade gungor och gungbräda och sen gick vi och käkade thai-
I love thai!!!

ikväll har vi bara myst och busat och jag har googlat tyger och sygrejer
har man inget och göra få man fixa sig de eller hur var det;P
givetvis var det tyget jag ville ha slut, surprize;P
har beställt dopgåva till min gudunge i vart fall!!
-inte på tygsidan då men på nätet, cant tell u what just yet;)

Inga kommentarer: