onsdag 4 januari 2012

bebisgos&gasellen*

i em tog jag och brum en tripp till millis
och hängde där en stund och stirrade ut stackars elli när hon åt smakisar;)
minns  lukten alt för väl;P
speciellt majsen-så udda;)

brum lekte med vagnar som vanligt och badade i glass
ja jag förstår inte att jag inte lärt mig vid det här laget att ha med extra kläder när vi leker hos milla för min unge lyckas ju alltid med nått bus där;P
tur tilde växer;)

kommer ihåg alla tildekort jag har när hon sitter i mitt knä och jag har huvudet på hennes huvud;)
lilla lilla tilde ha blitt stor;O

sen hem och lämna av brum och så handla..
vi hade nada i kylen-det ekade verkligen tomt;P
1017 spänn fattigare och en timmes egentid rikare sprang jag likt en gasell på översvämmade marker ut ur affären-f*n va de stormar;P
en kundvagn jagade till och med bilen-action på maxi primetime liksom;)
det var halva priset på babykläderna på ica kortet
så givetvis blev brum en pyjamas rikare..
dock inte den med svamparna..den var ju slut i hennes storlek
det blev regnbågisen-49 spänn kan man inte klaga på;)

Inga kommentarer: