måndag 9 januari 2012

vikken start på dagen;( *

idag har vi verkligen haft fullt upp

väckte brum vid kvart över 8
stressade som tusan för och få igång henne och lovade att hon skulle få leka med molly och hollie och isabella och alla fröknar och gav henne välling och in i bilen för och sticka till dagis
nästan framme när jag kommer på att jag glömt overallen
bara och vända och hämta den
framme och försöker febrilt få med overall,vantar,extra kläder,skor,alfons,snutte,lappar och you name it
packar ut ungen och har verkligen famnen fullt med saker-ser inte ens vägen framför mig
stress stress stress
och så tittar kokerskan eller städerskan ut ur fönstret och kommer ut
-men lilla vän, det är stängt idag!!
noooooo!!
studiedag;P
det är det ju... jag bara tappar alla saker på marken..vill typ bara skrika;P
jäkla skiiiiit med!!
packar in halva gardroben igen och en unge som gråter och vrålar dagis!ellebella!!molli!!holli!!maiiita!!
suck*

nu förstår jag plötsligt varför sandra hade tid och träffas idag;P
så jag ringde henne och som tur var hade de inga planer
så fick muta brum med att hon skulle få leka med tuva och haylie istället:)
och det var ju lika bra!!
fick ringa skolan och berätta läget haha tur jag har världens bästa lärare;)
så det blev hobybesök istället;)

tuva hade fått ny säng

en sån man klättrar upp i=)

så det blev massa lek och bus ändå=)




och diiiva mys såklart*

och sandra gjorde pannkakor
men tro det eller ej-
min unge gillar inte pannkakor;O
vikken unge gör inte det liksom;O
trodde bara hon hade haft en dålig dag när de nämnde det på dagis häromdan, de säger alltid att hon äter allt annars och i mängder men inte pnnkakor..
och idag åt hon typ två tuggor;P
de som var så goda=)

Inga kommentarer: