söndag 8 januari 2012

vår lördag*

här är jag!!
har inte vart inne på typ två dar-inte haft tid lr ork..
och nu när jag satte mig här så vaknade brum igen..
jag blir snart tokig!! vi måste få igång rutinerna igen-ingenting fungerar längre-
det var illa innan jul och två miljoner gånger värre efter;(
suck*
igår var vi på ekohallen
vi lurade med mamma också
men givetvis hittade ingen av oss det vi skulle ha;P
brum ville dock ha den där lampfoten-hon slet tag i den och vrålade:MIIN!!
oxh ville inte släppa den haha tokiga unge;)

och så vrålade hon om pommes så vi fick äta utanför
det känns ju hemskt att en 1,5 åring vrålar efter pommes egentligen
men hon älskar ju det och vi äter typ aldrig det hemma såå

på kvällen blev det mer onyttigheter
vi hade bjudit hem dennis&eli på tacos

massa bus blev det såklart med
brum var uppe i helvarv haha
hon bara älskar dennis&eli

att denna unge alltid e så smutsig då;P
oansvariga föräldrar kanske haha;)

bus*

1 kommentar:

Elina sa...

Jag känner igen det där med att få in rutinerna igen :-/ Men i veckan ska iaf Saga börja på dagis igen efter att ha varit julledig och jag inbillar mig och hoppas att bara det gör de lite bättre :-)