onsdag 11 januari 2012

tröttaste i världen*

jag e såå trött
känns som hela mitt liv handla om hur trött jag är just nu;(
kanske borde undersöka det..järntabletter eller nått..hmm..
för det känns som att det inte bara borde vara loppans dåliga sömn;(

som igår skulle jag handla blöjor efter skolan
tänkte att jag tar maxi så kan jag posta mitt brev
och så kan jag använda mina juicekuponger och köpa massa juice
och så köper jag två paket blöjor fast jag bara behöver ett till dagis så kan jag använda min liberokupong på 60 kronor rabatt
så det gjorde jag-åkte till maxi alltså
men utan att posta brev,köpa juice eller använda blöjkupongen...
något är ju uppenbarligen fel;P

det är tur jag har världens sötaste unge då*

2 kommentarer:

Sassa sa...

Gravid kanske;) hihi

Unknown sa...

jag tänkte att jag skulle få en sån kommentar när jag skrev det där men nä på heder och samvete så är det faktiskt inte orsaken;) då hade jag aldrig vågat skriva det haha;)