söndag 15 januari 2012

måla och utslag*

idag har vi målat
och ätit middag hos svärmor
och städat;P

och brum har fått några konstiga utslag på kinden
och nu har flera personer påpekat att det kunde vara vattenkoppor
och jag har sagt : Nää de ser ju inte ut såå!!
men nu bli jag lite orolig för egentligen har jag ju ingen aning
jag bara tror att vattenkoppor är större och rödare och kliar..
jag vet ju inte..
så nu frågar jag er:
vad tro ni de e?
vanliga utslag eller koppor??
hon har träffat ev smittade barn i julas...

5 kommentarer:

milla sa...

tror inte att det e det!!
de brukar börja som små blåsor sa min mams...hon borde klia mer på de än vad hon gör så jag tror det kan va nåt hon ätit.. e du orolig åk o kolla på läkarstationen!!

tro inte för allt i världen att tilde tjatat om varför inte vi ska träffa er i dag..blir galen så vi kanske ska börja fundera på ett hus stort nog för två familjer!!

Sandra sa...

Tror inte heller att de e vattkoppor.. Tror mer som Milla skrev att de kanske e något hon ätit? Eller bara blivit irriterad i huden, kan ju lätt bli så när de e kallt ute. Kram!!

Unknown sa...

men va skönt!! för jag tror ju inte heller de men de va ett väldigt pr(tj)at om det idag så tänkte att ja kollar me mina proffs;) undra ba va de e hon äter som hon inte tål i så fall för det blir ju värre o mer hela tiden...och me tanke på hur lite(skäms på mig) vi har vart ute de senaste dagarna e de nog inte de...

milla sa...

men ibland räcker det me att de bli kalla om kinderna..e hon torr så smörj in henne i ansiktet.. o om du e orolig så ring o kolla det!!

Melissa sa...

Du lär märka imorgon när ni vaknar om det är vattkopp