tisdag 13 mars 2012

älskade brum*

vi har u bytt  färg i vardgasrummet från lila till turkorst
och slängt på mattan vi hade i sovrummet där
till "någons" stora lycka;)
hon bäddade lycligt ner sig och låg och tittade på tv och busade

-mamma, täcke!!
-mamma,nusse!!
-mamma,alfons!!
haha busunge*


nu är hon på dagis och jag saknar henne som attans
jag har så dåligt samvete för att hon var så ledsen igår när hon skulle sova och jag inte kunde göra något åt det;( hon var ju tvungen och sova ju;(
jag vet själv hur rädd jag var när jag var liten-
mörkrädd och helt säker på att jag aldrig skulle få se min mamma igen och det sätter sina spår när man själv bli mamma sen;(

hon har säkert jättekul på dagis i vart fall;)
och jag ska gå gå gå för det behöver jag
så jag tänkte att jag vandrar till fia en runda;)
och i em när jag hämtat brum ska vi till Lina=)
har gjort Lchf hallonglass som jag ska ta med;)

2 kommentarer:

Elina sa...

Naew, vad mysigt :-) Och jag säger detsamma, jag satsa nog också på fel karl då, för han är inte heller rörmokare :P

Felicia sa...

Vilken sötnos hon är! :)
/Felicia