onsdag 28 mars 2012

god kväll*

goo kväll!!
här äter ofelia sten för hon får ingen mat hemma;P
eller hur var det nu;P
idag har jag slingat milla hår och busat med elli
och så hos syon på arbetsförmedlingen en hel timme och blev allt annat än klokare;(
VAD VILL JAG????
eller det jag vill just nu e inte möjligt;(
och så har familjen vart på Jysk och haft ännu mer beslutångest;(
och ikväll har daniel vart på hockey och jag och brum hos mams och myst lite inför helgen när brum ska sova där;)

och nu äter jag kvällsmat;P

inte så nyttigt men Lchf? ABSOLUT!!
och dessutom lyckades jag göra världens tabbe och vispa och vispa och vispa grädde för hand innan för jag inte ville väcka brum 
och så blev den aldrig tjock och de bli den ju ba på nårra visp i normala fall
OM man inte råkat ta matlagningsgrädde.....
bara och kasta och göra om;P

Inga kommentarer: