fredag 9 mars 2012

headerklar&brum slutar me napp*

NUUUUUU e jag nöjd med headern!!!
kalas nöjd tom!!!
men vilket pill de va=)
i loooove it!!!
det får jag fira med ett halvt glas vin;)
tack millis för vinet som blev kvar haha;)

idag var jag ruskigt romantisk mot min blivande
gjorde en shake till honom innan han steg upp och satte den i kylskåpet med ett hjärta på;)
han har rätt svårt för det här så allt kan behövas för och pigga upp honom;)

brum har slutat med napp oxå haha
eller ja alltså ni vet ju förmodligen redan att hon aldrig haft napp-hon vägrade ta det från början och har aldrig velat sen heller
så ni kan tänka er hur mycket jag skrattade när hon häromdan på rent allvar säger:
-jag har slutat med napp!!
hahaha
jag: va???
-jag har slutat med napp!!
rent och klart med
som jag skrattade=D
söta unge*

hon har fått en bok som handlar om Nejlika som ska sluta med napp
så det är ju såklart därifrån
men det var så ljuvligt sött när de om så där spontant;)

pruttsorken min...

Inga kommentarer: