torsdag 1 mars 2012

framtidens barn*

vad ska det bli av dagens kids
jag veet att jag låter asgammal nu men det skiter jag i
i morse innan dagis lipade min dotter i cirkus en halvtimme för att hon inte fick titta på youtubeklipp på min dator utan skulle dricka välling och åka till dagis
innan hon upptäckte youtube var det videon som gällde
innan den tvn
innan den stereon
häromdan ville hon ju inte gå hem/åka vagnen hem för hon ville åka bil den lilla vägen vi har från gympan och hem
och hon har aldrig gillat och vara ute på vintern/våren utan gnäller mest
när jag var i hennes ålder visste jag inte vad något av alla de där teknikprylarna var och min mammis har berättat att jag kunde gå superlångt utan och gnälla nånting!
och kolla på mig nu..ganska lat och databeroende:S
herre miin guud vad oroad jag blir för hennes skull;S

Inga kommentarer: