måndag 19 mars 2012

ikeatripp och fynd*

Jaaa vi få väl ta det i ordning antar jag;)

Ikea i lördags då..
skulle ju ha en tvbänk och blå gardiner..
mamma och mormor hängde på
men givetvis handlade jag för mest;P

och tröttttt var jag-som fasiken efter en helvetes natt;(
men men shopping is shopping;)

Jag skulle ha en tvbänk va de ja;)
och så kom jag hem med två stolar istället;)

en matstol och en stol till vår framtida altan;)

är helt kär i färgerna!!
såå fiin

och det tyckte såklart lillsnorpa med och provsatt omedelbums;)

och så tallrikar!!!
ljuvliga- mycket finare live än på bild

vi ska ju ha grönt där vi äter så de kommer bli såå fina=)


daniel tyckte givetvis att de var fula haha;)
dont care-jag ällllskar dem!


1 kommentar:

milla sa...

åhhh dom vart ju super fiiiiina.. o den där stolen tittade jag m e på...mycket..men som jonas sa så passar den inte i vårt badrum=)
(skulle tydligen bara ha saker till badrummet=( )