tisdag 27 mars 2012

utmanad*

Oj jag har fått min första utmaning;O
av Elina, kuligt!!

Det går ut på att berätta 5 saker om mig som ni kanske inte vet;)
det bli ju inte så lätt men det är klart att jag ska försöka=)

1. När jag var liten skulle jag först bli arkeolog när jag blev stor. När jag blev liite äldre ändrade jag mig till FBI agent likt Mulder&Scully. Som ni vet blev det varken kreta i jorden eller i utomjordingar;)

2. Jag har bara brutit  något en endaste gång och det var för några år sen. Jag vurpade på Ladys night i en drink och bröt armen eftersom jag trodde att Martin Stenmarck var i DJbåset. Jag hade feeel....
Jag har dessutom blivit överkörd av en moped när jag var åtta;O

3. Jag hatar senap-har hamburgaren eller korven ens nuddat senap kan jag inte äta den!!

4. Mitt största lyckorus nånsin var så klart min dotter men på stark två kommer det ögonblicket då min kusin vann en resa till New York och jag fick följa med. 
Jag kommer aldrig glömma den känslan jag hade när jag sprang genom parken i Karlskrona i 290 med cdfreestylen i öronen med "All I see is love" med Mel C i öronen och bara skrek!!

5. Min number one på världens vackraste man är helt klart Johnny Depp.Say no more!
 Världens vackraste kvinna toppar Scarlett Johansen eller Eva Longoria;)

antar att man ska utmanar vidare så jag utmanar: Sassa och Millis ;)

3 kommentarer:

Lisette sa...

2:an visste vi ju om, ha, ha... Men jag får rätta dej där var ju faktiskt "Matte" du "föll" för så att säga... Din stackare!!! Ingen utgång den kvällen!!! Kram Lisette.

Unknown sa...

ja men jag troooode de var martin ju;) nä de blev akuten och ni fick tjoa i väntrummet haha;)

Elina sa...

Men så roligt och läsa :-) Och jag håller med, senap är äckligt!