onsdag 14 mars 2012

nötbröd&envis tjej*

morrning!!
trött som tusan idag trots att jag sovit länge och bra inatt;(
är väl omställningen i kosten kanske;)

dagens frukost:
nötbröd
tom godare än vanligt bröd om man frågar mig;)
daniel är inte överfötjust men det är han inte för något av det haha
jag älskar det och kommer definitivt äta det sen när jag inte går på lchf längre=)

och snorpis då, ja hon var lika ovillig och gå till dagis idag som vanligt för att sedan rusa in och inte ens vinka hejdå till mig;)
tokiga unge;)
hon har sovit i strax över 12 timmar inatt så hon var inte trött;)
hon sov dock ingenting igår knappt-varken på natten lr på dagis;(

nu ska jag på hemligt uppdrag och sen bli det nog en kaffe hos fia och sen i eftermiddag är det Annie/Lily date som gäller=)

tjaoo så länge=)

Inga kommentarer: