tisdag 5 juni 2012

=)

morning!!
jag skulle precis skriva hur drygt jag har det nu när jag lämnat brum på dagis
och att jag faktiskt saknar henne när jag är hemma själv men
saknar henne gör jag såklart oavsett;)
men världens bästa milla skrev precis och frågade om jag skulle med på äventyr
och det vill jag!!
happy happy=)
måste göra ett kärleksinlägg till henne sen ju, hon är typ bäst;)

i eftermiddag ska brum till doktorn
det var de enda hon tjatar om i morse
och anledningen-
jag lovade att om hon är riktigt snäll ska hon få det bästa hon vet
GLASS!!


nä nu få jag pinna på om jag ska bli klar tills millis hämtar mig=))




1 kommentar:

Erika - Mamma Till Tino & Gravid sa...

Vilken underbar header!
super snygg.
Jaa, jag tror inte riktigt att de fungerar om man planerar allt för mycket. förstå mig rätt ;) hehe
Ja absolut! en lång, härlig semester! då hoppas jag verkligen att det blir toppen väder så att ni kan njuta ordentligt :)
haft en bra dag?
Kramar