fredag 1 juni 2012

förlorade ägg*

som sagt vi började dagen på lekplatsen
det var rätt soligt ibland och  regnet hade inte hunnit komma än!


brum var jätteduktig och ville gunga på stora gungan;)


under tiden hemma påbörjades altangolvsbygget=)
under dagen blev det klart!!!
yippi!! sommaren är räddad!! ;)

vi passade på och måla lite under tiden-
i målarböckerna, på pappret, på bordet och främst händerna;P

sen tripp in till stan i regnet för att träffa annie och lily!!

det regnade ju som tusan och jag har ingen aning om var vårt regnskydd har tagit vägen-
samma sak varenda gång det byts årstid känns det som;P
men en strandfilt med plastad yta fick funka haha;)

busungarna röjde loss på Katrins

kan man inte leka i sandlådan ute får man fixa en inne eller hur var det nu;P



sen åkte vi om maxi en snabbis eftersom de snart stängde och jag var asstressade
och giiivetvis tyckte brum att det var en kanon idee och knäcka ägg i kundvagnen
rooligt!!
j*kla unge haha

1 kommentar:

Erika - Mamma Till Tino & Gravid sa...

haha så söta! Håller verkligen med dig. Känns som om allt är bort plockat när vädret har varit så bra. Man vill ju få plats med annat i vagnen ;) jaa, det kommer när det kommer. Detta var inget vi planerade då jag inte kommer vara färdig med skolan. Men lärarna har gett mig lite förmåner så jag kan läsa det sista hemma om det skulle vara så.
Ang jobbet så kommer du garanterat hitta ett snart! När man minst anar det vännen, då dyker allt upp :)
Hoppas att ni får en bra dag!
Kramar