lördag 9 juni 2012

leobusbruden*

det blev amiralen med mamma och mormor idag
ja, jag veet- dumt och åka dit första varma dan på veckor men vi vet inte vad vi ska roa oss med här hemma dagarna i ända och shopping är ju aldrig fel

köpte en som brum uttrtyckte det "ful tröja" till henne på kappahl
jag tyckte den var jättefin och viktigast av allt så kommer den matcha hennes neonoranga shorts så det fick bli den trots att vissa tyckte den var "ful";)
visar sen;)


en ursöt hatt blev det på lindex oxå;)
den tyckte den där mormorn var ful men det struntade vi i haha
brum älskade den!!

och glass och korv med mos blev det
hon ville hellre ha moset än glassen-duktig tjej där!!

sen hängde vi på hem till mamma/mormor och mös med Kiten
och käkade gott

och hade det underbart i solen=)

busade med vatten;)


och busade allmänt

massa gnäll hela kvällen med;P
inne i en sån period nu-jobbigt
mammans nerver blir liksom lite utanpå;P

och ja, jag fick på henne underbara leoklänningen från lindex
tom så att hon själv valde den i gardroben idag ;O
jag hoppade av lycka när hon drog i den och vrålade att DEN skulle hon ha på sig
och inget gnäll om den under hela dan
LYCKA!!
den är från bebisavdelningen på Lindex i stl 86 så jag var inte säker på att den skulle passa men den satt ju som gjutet=)
KANON!!

Inga kommentarer: