lördag 9 juni 2012

loch ness monstret?*

ikväll fick vi följa med och bada
vilket säkert ångrades bittert när brum satte igång och gnälla och vråla i bassängen;P
hon ville hellre springa upp och ner i badtrappan än och plaska med mig-
smidigt det blir när andra människor givetvis vill använda trappan till det man ska
envisa,arga lilla unge
pappagener-såå envis e inte jag;P

måste inhandla en badring med för puffarna hjälpte henne inte mycket;P

trött och nussig efteråt
i typ cirkus fem minuter
sen var det full rulle igen;P

vattenpölarna på parkeringen var så roliga
att vi aldrig höll på och komma därifrån;P

hoppa hoppa*

blev hämtmat istället för kyckling
kebabsallad för mig

och pommes,kebabkött och pizzasallad till brum
och dra på trisse så åt hon upp rubbet-
har aldrig vart med om de förr..tveksamt om jag ens orkat det;P

och sova skulle hon ju såklart inte
halv tolv tvingade jag henne och gå och lägga sig
och nu borde jag sova för det är mitt i natten ju!!
nattis*

1 kommentar:

Fröken M - Vinn en Pino goodiebag ! sa...

men jösses vilken söt liten badbrud !! :)