onsdag 13 juni 2012

picknick*

idag var det picnic på brums dagis vid fem
först fikade vi och sen bjöd barnen på sång!!
såå vackert och tog massa bilder men eftersom jag inte vet om de andra vill att jag lägger ut deras barn så få ni tyvärr inte se;)
ni få nöja er med min och millas gobitar;)

hela familjen samlad;)
farmorn var också med!!

busmusen*

jordgubbar!!

hon käkade kakor,kex och gubbar så kinderna stod rätt ut
och hon inte svarade på tilltal;)

hon visade farmor sin avdelning såklart;)

och när barnen sjöng och alla fotade och filmade
var det en lite norpa som tog tillfället i akt och tryckte i sig mina chokladkex haha

sötlök*

kladd!

vi var kvar till alldra sist
övriga försvann så fort sången tystnat typ..

filmade en snutt och nu hoppas jag verkligen det går och titta på den
min data gillar inte mina iphonefilmer;(

1 kommentar:

milla sa...

Kak tjuven..hon ha sett hur daniel gör:)
Lill fisen blev ju som tokig när hon inte fick mer:)
Fina bilder som alltid <3
O jag bara måste ha de på buset..