tisdag 5 juni 2012

matkoma och sånt*

usch-idag har jag verkligen ätit alldeles för mycket;(
matkomaX2;(
känns som deg i hela magen, som om jag inte blir svullen i normala fall;P
daniel brukar kalla mig boaorm- att allt jag äter syns utanpå haha och sen smälter jag det långsamt;P

vill ha bra väder..
om jag ska vara hemma resten av veckan alldeles själv vill jag fasiken ha lite bra väder
daniel ska lyckligt studsa på sweden rock- 
så där kan det ju regna;P
nä skämtåsido men det behöver ju inte vara varmt och sol i vart fall;)
han kommer ju hem om nätterna så han kommer ju inte frysa ihjäl i nått tält som jag gjorde för några år sen;)

mamis har vart här ikväll
bjuden på falukorv i röran;)
det är så bra med henne-hon bryr sig inte om det;D
<3

och inte ville hon sova loppan..
så jag missade allt på sista avsnittet av DH utom sista minuten typ;(
typ som jag missade halva BB..
tur jag inte är så fast vid nått-jag överlever nog;)

10 i 10 bestämde jag att hon fasiken skulle sova;P
och det gjorde hon
så nu hoppas jag hon sover missna till halv nio imån;)
hoppas kan man-hon gör ju alltid det men aldrig när jag vill;P

ska nog också sova nu
 spela yatzy på mobilen tills jag somnar-
om jag hade vetat hur beroende framkallande det är hade jag aldrig laddat hem de
nu vågar jag ju absolut inte ladda hem nått annat roligare för då lär jag väl aldrig göra nått annat;O

Inga kommentarer: