söndag 6 oktober 2013

bebis/maginfluensa/fantastiska*

jag hade rätt i fredags
den kom smygande som en ovälkommen gammal vän och satte så småningom igång med full kraft
maginfluensan..

jag låg hela fredan utom de snabba språng marscherna till toan..
det var bara jag hela fredagen så jag trodde de andra klarat sig

men på lördagen blev Norpa också sjuk=(
hon spydde rätt ut när jag matade henne

stackars lilla bebis
men vad de klarar det bra
TROTS maginfluensa vill hon ha mat-hon dricker
hon sover dock mycket mer och är trött men inte arg eller speciellt ledsen
mer mammig och gosig och vill gärna sitta i knät på en och bara titta och sutta på tummen men inte ledsen
vad fantastiska de är!

men vad hennes mage strular;(

imorgon skull bvc komma men jag får ringa och ställa in det
det hinner inte gå 48 timmar och jag vill inte riskera det
och likadant med dagens meandi träff hos Fia
jag hoppade den-det hade inte gått 48 timmar sen jag var kass
dumt och chansa

och så kom jag på nyss att igår firade Norpa 8 månader
kul firande=( NOT!
ett riktigt inlägg om det kommer när jag tagit bra bilder på det lilla livet;)
ikväll få ni nöja er med en suddig bus bebis från ett tag sen;)

Inga kommentarer: