onsdag 23 oktober 2013

Magkatarr&fotofunderingar*

Asså jag veet ju lite att kaffe och clementin kanske inte är de bästa och stoppa i sug när man har magkatarr och ÄNDÅ gjorde jag det i morse.. Tre koppar med.. Och det känns.. 
Finns det några knep som lindrar eller??
Kan man ta tabletter eller gör det allt bara ännu värre? Känns spontant som det borde fräta mer men Alvedon är ju bra till mycket..
Inte vågat ta nått än i vart fall.. Bara omeprahzol..går på en sån kur.. Fjärde  dagen nu men det känns inte som det hjort nån skillnad än så det är väl bara och fortsätta!

Idag skulle Norpa tagit bilder på Öppna förskolan tänkte jag!
Det var ju en fotograf där och så kunde man bara gå dit:)
Men både jag och Norp kände oss väldigt slitna i morse och hon är dessutom rätt snorig och så var hon extremt trött så när hon somnade om så lät jag henne sova och hoppade fotograferingen. Vi tar ju rääätt mycket bilder här hemma ändå så att säga;)

Milla och Ines kom en sväng vid elva tiden istället:)
Därav allt kaffe:) 

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Hej!

Jag vill bara tipsa om några tävlingar jag har på bloggen, som du gärna får vara med i :)

http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/10/15/tavling-vinn-en-doptavla-fran-bettinas-doptavlor/#

http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/10/10/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-smallones-se/#

http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/2013/10/21/lamazetavling/#

Kram

Elina sa...

Ni gjorde helt rätt i att skippa fotograferingen, och hoppas magen blir bättre. KRAM på dig!