måndag 21 oktober 2013

Jag älskar..*

En sak jag sällan säger här på bloggen av nån konstig anledning men tackolov säger till mina barn dagligen är hur mycket jag älskar de!

För vad jag älskar de- de är ju helt sjukt att man ens kan älska någon så mycket och dessutom två;0

Jag trodde att det skulle bli svårt och få ett barn till- hur skulle jag kunna älska det lika mycket som mitt första och hur skulle all kärlek räcka till båda?!?

My gadd vad jag inte hade behövt fundera!! Att få Vendela tog absolut ingen kärlek från brum- jag tom älskar henne ÄNNU mer nu om det ens är möjligt! 
Hon är så fantastiskt vacker och fin och smart och ärlig och kärleksfull !
Som nyss när hon helt spontant kysste mig på kinden och sa: mamma jag tycker så mycket om dig!!

Och Vendela!! Denna lilla fantastiska busiga galna söta duktiga lilla minimänniska! Vad jag älskar henne!! Hon har verkligen berikat vårt liv!!

Mitt hjärta svämmar över...


2 kommentarer:

Elina sa...

Visst är det mäktigt, och man kan liksom inte förstå hur stark kärlek man känner till sina barn först man får barn. :)

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Eftersom vinnaren av presentkortet hos Thira inte har återkommit till mig så har jag nu valt en ny vinnare, kom in och se om det blev du! :)

kram