lördag 26 oktober 2013

who let this dog out?!*

ikväll är dagen D

Mama is going out
who let the dog out
ja, ni förstår!

det är såå behövligt
för hur mycket jag än älskar att vara med mina barn
ska det bli skönt och få vara emma och inte mamma för en kväll=)
det var lääänge sen sist;)

dagen har dock inte vart så fantastisk hittills
ja, ni som träffade mig eller eventuellt hörde min ljuva stämma mer vråla än prata på Lindex och Willys innan idag har nog redan gissat det
men nu kan det bara bli bättre!

så ser ni ett gult huvud(misslyckad slingning så här i sista sekunden, varför tror man ens att det ska bli bra då?!?!)  så hälsa;)

ps1.och jag har handlar strumpor som håller in och bh som fyller ut
asså kan det misslyckas eller?!?
tonights the night..
eller nått

PUSS

ps2. nä jag har inte druckit nått..än..

1 kommentar:

Elina sa...

Åhh... vad kul och oavsett hur mycket man älskar att vara mamma så behöver man komma ut då och då och bara vara. Vi planerar att ha en tjejkväll här framöver och jag läängtar :)