söndag 17 april 2011

dödåtreklamen*

jahopp- då smällde jag en burk minimajs och dipp på de..
sköljdes ner med en bottenslurk påskmust;(

allt e den J*KLA reklamens film
vem f***n har reklam var femte minut en lördag natt klockan 1 liksom?
trodde inte mina ögon sist-det gick inte tio minuter innan det blev paus igen och den höll dessutom på i över 5 minuter..
PÅ NATTEN!!
jag minns tiden då man kunde titta på saker på natten utan långa avbrott
nu har reklamen tom nästlat sig in där;(

tv4= STOOORT minus

2 kommentarer:

Elina sa...

Jag håller SÅ med dig!! :)

Elina sa...

Jo, jag har några kvar iaf. Beror på vilken storlek?! Dom är jätte fina. Saga hade på sig den turkosa här för någon dag sedan i stl 86 och jag tyckte den var normal i storleken. Möjligvis att den var liiite stor under armarna men absolut ingenting man tänkte på! Den såg bara luftig och skön ut! ;)

Vad har Ofelia för storlek mån tro?