torsdag 7 april 2011

klump*

måste ju berätta om mitt paket-
jag fick paket igår=)
två stycken
det ena var en vinst, en svart ring som jag gav till mamsen
och den andra var mitt iob paket till brum
hennes väska var kanon fin och klänningen kan vara nått av det vackraste någonsin och såå mycket finare i verkligheten men byxorna"!!!
jag hade beställt fel;(
jag lägger alltid massa i varukorgen, klickar och pillar, och sen plockar jag bort det jag inte ska ha-inte så smart..jag har klickat bort fel!!
så jaaa, nu har jag katter istället för kor på byxorna och det skiljer liite på färgerna..inte hela världen men det retar mig..dock inte tillräckligt för att betala frakten tillbaka..inte när de kostar 89 spänn liksom;P
faaan va klumpig jag e;P
dessa skulle jag ha
dessa fick jag hem

man kan ju förstå hur jag lyckades göra fel;)

Inga kommentarer: