lördag 16 april 2011

fredagsmys*

igår hade vi åter lite utedag;)
händer inte så mycket annat just nu-
fattigt innan lön och fint väder;)

vi var i lekparken och gungade lite
såå bra med lilla lekparken här nere-
ingen stor väg eller nått dit och nära
så hon kommer kunna gå dit själv när hon blir stor=)
dessvärre verkar brum inte vara nån utebebis;(
hon tycker de är ok när hon gungar eller sitter i vagnen och man rör den
men så fort hon får göra nått annat bara gnäller hon;P
hon tycker inte alls de är kul och sitta på marken och utforska naturen;P
det trodde jag ALLA ungar gillade-det är ju en helt ny värld som öppnar sig liksom!!
ny miljö och pinnar o kottar o gräs och blommor och massa djur och grejer som hon aldrig sett innan ju!!
vi gick till mams och hon räfsade och donade
brum provade och åka skottkärra och faktikt så gillade hon det;)

mina älskade blommiga skor har åkt fram
kiten gillar de;)
och så provade hon och räfsade
fast njaa de roade inte direkt;P
sötaste ungen i världen*

på kvällen blev det för citygross med mamma/mormor och mormor/gamlamormor
snacka om att ödet hånar mig och gör sitt bästa för att jag ska misslyckas i mitt bantande--
jag möttes av världens största chips vägg med påsar på 300 g för en tia!!!
tror ni jag föll dit??
nooo NEVER NEVER NEVER;)
Allvarligt alltså!

senare kom mams&lilleboo på besök och vi käkade och mös=))



1 kommentar:

Jessika sa...

hahaha chipslycka !!! :D Ja myser gärna nån da.. behöver emmaooffedos.. Vi få försöka boka in en dejt så snart som möjligt?? Tro ja jobba dag hela nästa vecka.. inget ledigt.. :/