onsdag 20 april 2011

glass&lekparken*

stan igår
brum fick solglasögon
som hon var jättesöt i men som givetvis är godare att tugga på;)

glass på torget med den här sötnosen och hennes mamma;)
min sötnos skulle givetvis också ha..
mitt barn som allldrig skulle få smaka nått sött innan hon var tio typ;P
lätt det var och hålla då med ett matvrak till dotter och som kan sniffa sig till en smörgås trots att den är fryst på en  mils avstånd liksom;)
coolaste brudarna i stan;)
mutade med rån;)
och till lekparken och gnuga lite blev det såklart med
ofelia älskar och gunga
och desstu högre desstu bättre
tokiga unge;)
tildus åkte rutchkana och åkte snurris oxå såklart;)

2 kommentarer:

Emmy sa...

visst är de lätt o vara princip-fast innan man får barn;P Jag tyckte iaf att det va lättare me Roxanna.. Nu ser ju Lova hela tiden vad Roxi äter o då är de klart man vill smaka;)

Unknown sa...

ja de kan jag tänka mig att det blir ÄNNU svårare med nummer två:S jaa det var en hel del man allldrig skulle göra haha;P