lördag 2 april 2011

hoffmeister*

första utgången sen Ofelia
(växjö gills inte för det man inte minns ha aldrig hänt, lr hur;) )
piffade till mig och kände för första gången på lääänge att jag faktiskt trivdes i kläderna och att det skulle bli kul=)
vi skulle till sofia först och sen till Ron och titta på Hoffmeister=)
egentligen skulle frida&robin hit men frida blev sjuk så vi sköt på det och jag bestämde mig hastigt att då hänger jag på ut då=)

förfesten var jätte trevlig och lugn och städad och massa prat -
precis som jag hoppades på=D

blev typ inga bilder alls på festen dock och de få som togs var inge bra alls haha

vad jag saknar min höger när vi är ifrån varandra alldeles för länge;((
mys igår*
obligatoriska par bilderna;)
bilderna blev inte bättre för att vi kom ut direkt haha;)
vi tog taxi ner till ron och fick stå i en lång men effektiv kö-
stort plus för ron, natti är det mest oeffektiva jag vet/visste
(var ju lääänge sen jag var där nu så vet ju inte hur det funkar nu) ;P
eftersom brum har öst hostmedecin i min kamera blev det mobilen och den är ju från stenåldern så kvaliten på bilderna blev ju verkligen låååg;)
men om man vinkla datan lite och titta nära kan man se hahahaha



tappra försök till att ta kort på plats;)
inte så lyckat direkt;)
småbarnsmorsa som man är orkade jag inte så länge
lyssnade på typ 4-5 låter sen höll jag på och dö i värmeslag och så gick vi ut en runda och jag bestämde att om jag skulle kunna ta mig hem så borde jag nog försöka få tag i en taxi innan stället stängde så det gjorde jag;) var hemma runt halv ett tiden haha, snacka om kontrast från förr;P
men man blir ju äldre och är ju ingen ungdom direkt längre haha
DET märktes ju ute- ALLA är ju typ 18 och det är ju nååågra år sen man var det hrmmph..

super nöjd med min kväll trots allt=D
tack bästaste vänner*

Inga kommentarer: