torsdag 21 april 2011

karlskrona,sola&johan*

det blev karlskrona idag
vi var rastlösa som tusan;)
brum busade med sin mcdonaldsballong och fiskarna;)
inte så lätt och få en bild vill jag lova;)
och så var vi ute på leksakshuset och köpte födelsedagspresent till brum också;)

och när vi kom hem lekte daniel och brum lite i trädgården
medans jag åkte till stan och solade
och fikade på torget med världens bästa johan
som äntligen pallrat sig hemåt, åtminstonde över helgen;P

och nu kikade jag in på mailen och såg att jag vunnit presentkort på 300 spänn i en butik-
återkommer om det sen=))
yippi!!

imån fyller daniel år så jag har inte tid och sitta här
städa städa och baka;P
här görs det mesta mitt i natten-
nattmänniska till tusen;P

1 kommentar:

Elina sa...

Åh, vad kul med vinst. Grattis! :) Och Ofelia är lika söööt som alltid.