tisdag 12 april 2011

vår dag**

hallå!!
nuuu har jag äntligen lyckats natta min dotter-
hon somnade när jag matade henne vid kvart över 6 och hon har inte sovit mer än en kvart på hela dagen så jag antog att hon skulle kunna sova för natten även om hon aldrig lägger sig så tidigt annars men ack så fel jag hade;P
hon vaknade igen vid halv 9 och höll låda till kvart över 11..jaja- det kunde vart myyycket värre;)
hon är  rysligt charmig nu för tiden i vart fall
busar och skrattar och fnissar så roligt;)
på dagen var daniel ute och gick med brum-handlade och lite så-
jag i min tur städade här och gick en kvart på crosstrainern och sen däckade jag framför det engelska deal or no deal på bbc entertainment;P otippat! på riktigt alltså.. jag kollar allldrig på den kanalen annars..
sen efter klockan tre kom Lina och hälsade på
läänge sen vi sågs nu och jag har saknat henne massor;)
blev massa prat och en jäkla massa fika!!
jag hade gjort jordgubbspaj och hade kakor och lina i sin tur hade med sig daimtårta;O
är det konstigt att jag går upp i vikt eller;P
måste börja ta det där med cross trainern på allvar alltså;P

Inga kommentarer: