tisdag 5 april 2011

hemklickat*

som sagt fastnade jag i "klicka hem" träsket på nätet igår
födelsedagspresenter till brum iofs men ändå
iob-butiken har sååå mycket fint!

såååklart att min lilla brumla
ska ha en väska med en humla;)
egentligen gillar jag ugglan alldra mest
men hon är ju en humla såå;)
extrapris just nu också så det kunde inte bli bättre;)
efter uppeldningen av väskan i församlingshemmet så behövs det ju en ny haha;P
 
den här Kitty klänningen har jag velat ha läänge
och dessutom försökt vinna men utan tur
så nu får hon den också
såå dumt att det är dubbelstorlekar dock..
känns som att den kommer att vara lagom i höst;P


de här underbara byxorna däremot ska användas direkt!!!
2 för 89-; sinnessjukt billigt;)
och egentligen egentligen egentligen skulle jag vilja ha denna allra underbaraste servisen
men den är lite dyrare
och hon är 11 månader
och det känns lite onödigt..
får nog fundera på det- I LOVE IT!!


alla bilder lånade från iob-butiken

1 kommentar:

Tobias sa...

Hej.
Jag vill tipsa dig om en bloggtävling på www.matteguiden.se
Förutom chansen att vinna biobiljetter så har vi massor av bra matematik för gymnasieelever.

//Tobias